Wednesday, January 12, 2011

tolong ingatkan ak???????

ajl25?
huhu..
mmg terkejot r ngan result dy...
cmne la lagu ana raffali leh mng..
seyesly mcm lgu faizal tahir atau black leh mng...
persembhn ana raffali mmg srbut gile kot...
nmpk x kms...
1st time mcm xpuas ati ngan result ajl..
huhuh...
tgok kt blik tv ngan dak2 ni..
tringt zmn skola dlu...
prep smpai btl sb nk tgok ajl...
tp kli ni tgok xbest
sb seme org xtunggu after dgr ana raffali mng...
ntahla..
tp mlm td kn ade interview ngan dy..
pas2 bru la realised lgu dy mmg leh mng..
sgt berpuitis...
n sgt tersirt...
so skrg ak da xkesah ana raffali  mng...
ni lirik juara ajl 25 n video...
enjoy!!


Jangan disusun kata-kata penamat
Jangan disebut baris ayat keramat
Biar lenyap diserap sunyi
Biar senyap yang tak menyepi
Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Mari patahkan papan markah lama
Mari padamkan buku tiga lima
Biar luka sembuh sendiri
Biar lupa ditebus hari
Chorus
Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Kau dampingi aku
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu
Bila marah merasuk minda
Kecewa menyelubungi jiwa
Aku lupa
Ulang Chorus
Tolong ingatkan aku kisah kita
Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa
Tolong ingatkan
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu
Tolong ingatkan aku
Kisah kita
Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa
Tolong ingatkan aku
Kisah kita

No comments:

Post a Comment